Search


 
Issue Title
 
Vol 15, No 30 (2017): January-June Youth and cultural consumption an approximation to the significance of media contributions in youth preferences Abstract  PDF (Español (España))
Héctor Rolando Chaparro Hurtado, Claudia Maritza Guzmán Ariza
 
Vol 14, No 27 (2015) Adolescents consumers vulnerability: a study in a virtual environment Abstract  PDF (Português (Brasil))
Ana Paula Holanda Lima Ávila, Danielle Miranda de Oliveira Arruda
 
Vol 13, No 26 (2015) Let’s Go to the Mall! Consumption and Visualization of Fear in Contemporaneous Medellín Abstract  PDF (Español (España))
Carlos Mario Berrío Meneses
 
Vol 12, No 24 (2014) Perfiles ideológicos de consumo mediático de información política en Córdoba-Argentina Abstract  PDF (Español (España))  HTML (Español (España))
A. Pamela Paz García
 
Vol 4, No 7 (2005) Reading means. Audience ignored the power of hearings Abstract  PDF (Español (España))  PDF
Daniel Fernando López Jiménez
 
Vol 6, No 11 (2007) ADVERTISING AND CONSUMPTION BY YOUNG PEOPLE: HEGEMONY CONCEPT PRODUCTIVITY FOR THE ANALYSIS OF PRACTICES AND REPRESENTATIONS Abstract  PDF (Español (España))
Alfredo Jaramillo
 
Vol 11, No 22 (2013) Dimensión integral e interdisciplinaria del concepto de comportamiento del consumidor Abstract  PDF (Español (España))  HTML (Español (España))
Cleysi Yumara Gil Hernández, Isabel Cristina Torres Estrada, Zulima Azeneth López Torres
 
Vol 11, No 21 (2012) Valores culturales en la publicidad exterior: entre la intención comunicativa y la apropiación del mensaje Abstract  PDF (Español (España))
Beatriz Eugenia Quiceno Castañeda, Carlos Andrés Arango Lopera
 
Vol 10, No 20 (2012) Hábitos comunicativos y política. Efectos en las actitudes políticas de la población mexicana Abstract  PDF (Español (España))
Natalia Aruguete
 
Vol 10, No 19 (2011) Nuevas recepciones, viejos consumos Las recientes ofertas de contenidos como agentes de transformación de lo imaginario Abstract  PDF (Español (España))
Carlos Andrés Arango Lopera, Mauricio Andrés Álvarez Moreno
 
Vol 9, No 18 (2011) Mujer, publicidad y consumo en España. Una aproximación diacrónica Abstract  PDF (Español (España))
Mercedes Montero
 
Vol 9, No 17 (2010) La generación interactiva en Colombia: adolescentes frente a la Internet, el celular y los videojuegos Abstract  PDF (Español (España))
Germán Arango Forero, Xavier Bringué Sala, Charo Sádaba Chalezquer
 
Vol 2, No 3 (2003) Los mass media y la encrucijada del cuerpo Abstract  PDF (Español (España))
Horacio Pérez Henao
 
Vol 7, No 13 (2008) Vivir con la televisión. 30 años de análisis de cultivo Abstract  PDF (Español (España))
Hugo García Álvarez
 
1 - 14 of 14 Items

Search tips:

  • Search terms are case-insensitive
  • Common words are ignored
  • By default only articles containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
  • Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
  • Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
  • Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
  • Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"