The Smart Packaging Industry. Analysis of Cosmetics, Design and Other Related Elements
Abstract
This work consists of an analysis of the images contained in the packagings of cosmetics of medium and high tier, in which different characteristics are playing a role for the initial design intention of the packaging. In this research process, some characters are printed which aid the decomposition of the packaging with advertisement And which is necessary for the production. Linked to this, some possible common characteristics are made visible for, thus, providing general parameters that, generally, can be seen Ii the packaging in the beauty products packaging sector.
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References
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Author Biographies
María Paulina Bustamante Duque, Universidad de MedellínEstudiante de segundo semestre del programa de Comunicación Gráfica Publicitaria de la Universidad de Medellín. Participante del semillero específico en Comunicación Gráfica Publicitaria. paulibusta21@outlook.es
José David Castillo Clavijo, Universidad de MedellínEstudiante de segundo semestre del programa de Comunicación Gráfica Publicitaria de la Universidad de Medellín. Participante del semillero específico en Comunicación Gráfica Publicitaria. josedavidcastillo2001@hotmail.com
Julián David Zapata Flórez, Universidad de MedellínEstudiante de segundo semestre del programa de Comunicación Gráfica Publicitaria de la Universidad de Medellín. Participante del semillero específico en Comunicación Gráfica Publicitaria. julianzapata1002@gmail.com