Construct and Dimensions of Authenticity in Strategic Communication Research

Contenido principal del artículo

Juan Carlos Molleda

Resumen

With the purpose of going around the dilemma between evilness or apology of media,this article proposes the Popper analytics –conceptually elaborated by Michel Foucault,and more specifically the concept of Power Relations – as a perspective which allowsnoticing some of the characteristics of power analysis which results from the virtualinteraction. The arena of this reflection will be the concept of Control Corporations,as an own configuration of contemporaneous companies

Cómo citar
Molleda, J. C. (2014). Construct and Dimensions of Authenticity in Strategic Communication Research. Anagramas Rumbos Y Sentidos De La Comunicación, 8(15), 85. https://doi.org/10.22395/angr.v8n15a6

Detalles del artículo

Biografía del autor/a

Juan Carlos Molleda, Universidad de la Florida

profesor investigador y jefe encargado del Departamento de Relaciones Públicas en la Facultad de Periodismo y Comunicaciones de Universidad de Florida. (EE.UU). Es profesor afiliado del Centro de Estudios Latinoamericanos de la mima universidad, y miembro de la Comisión para la Investigación en Relaciones Públicas Globales del Instituto para las Relaciones Públicas.
Es enlace Latinoamericano de la Certificación Educativa en Relaciones Públicas de la Sociedad de Relaciones Públicas de América. (PRSA)